måndag 11 april 2011

känslor.

hade otroligt mycket olika känslor förra veckan , glad ledesen över ett svin orolig för att förlora ngn och lite små irriterad. nästan lite jobbigt, det me ledsen över ett svin; sjuk kille som är dum i huvudet, fattar inte att man kan göra så mot en tjej !
& det fula är att jag aldrig nästan är ledsen över en kille! har varit det en gång ! såå jävla hjärtlös ibland.. men tillbaka till de med ledsen, jag hatar att gråta.. men det denna kille gjorde mot mig var lågt! att du ens fick för dig att göra det, fyfan. nu tror ni nog att han sårade mig men de gjorde han inte ville bara bli av med honom och då gick det åt helvete.... -.-' fuck it! menmen den 3 maj får vi se.. kom brista ut i gråt. fast jag inte vill, brukar vara en stak tjej men de knäckte mig & du vet hur du ska göra! SVIN!

som tur är kommer anna vara där!
aja slut pratat om honom..

saknar min pappa lite ;( han ringde typ nyss
pappa; hej plugge !:)
awwh blev glad bara för han kallade mig de när jag va liten!
jag är verkligen pappas lilla flicka !

- pappa, jag älskar dig!
tack för allt, alla gånger du tröstat mig & du finns alltid där. känns som om jag inte har träffat dig på länge men de va igår. ååååh Szeretlek apa!

gammal bild, vilka minnen med denna bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar