torsdag 14 april 2011

två mot en, & jag får ta skiten !

vet inte om jag ska vara arg lr glad jsut nu.. är nog mest besviken på er ! hur fan kan ni säga en sån sak till polisen ?

hon; jag gick ut ur bilen för att fråga vad hon ville så får jag ett slag mitt i ansiktet så jag faller till marken

& att vi inte hade ngt ouppklarat bråk, vilket vi hade!
& att ni inte ens berättar att de var ni som hoppade på mig!

jag låg dock på marken bara för ni drog mig i håret, men nej det erkänner ni inte! och att du hade ont och inte visste varför de var ju för du höll i mina ben medans jag sparkade !
två mot en! snälla jag är 15 och såå mycket mindre än er så bara ppssst!

fucking skit snack du fick ett glas dricka över dig ! det var ingen misshandel ! visst jag hade druckit men och ?
väldigt besviken nu , detta kmr inte gå bra att reda ut kan jag lova er !

men skiter i de nu, har annat att tänka på!
snart 3 maj & jag vill inte ;( känns inte bra att behöva se dig igen! är så jävla rädd.. snacka om att du har satt respekt i mig ! idiot ;o

stor fucking tack till polisen som va såå sjukt bra !

anna andersson; fan utan dig är jag inget ! TACK FÖR DU FINNS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar