söndag 22 maj 2011

degeberga skolan ska aldrig se mig igen ! .

hatar degeberga skolan, den suger läxor på läxor hela jävla tiden, snacka om slut jag är nu.. håller på att explodera på hur mycket skolarbeten som ska bli klart nu, imorgon ska jag ha redovisning om Joguslaviens uppsplittring -.-' kommer inte gå så jävla bra , har inte kommit på något " tal "
en bra sak är nog att nationella är över (y) gjorde det sista matte provet förra veckan !
happy face till max ! (:
aja slut skrivit om den äckliga skolan

fint väder i dag solen skiner men det blåser tyvärr-.-'
varit ute & cyklat med lillasyster, ska aldrig göra om det !
har blivit såå lat sen jag fick min moped ;(


ååh just de, igår färgade jag håret ( lr aa badrummet ) hahaa mer färg på ryggen pannannacken & badrummet än vad det blev i håret, såå lite svart här & där men ändå!
FÄRGAR ALDRIG HÅRET SVART PÅ MIG SJÄLV IGEN !

i fredags åkte jag till tina & min lilla gudson william, underbart !
såå jävla söt han är ! :')
stannade där tills igår, fint det !
igår blev det att stanna hemma hela kvällen trots att det va lördag, jo jag vet helt sjukt för att vara mig.
men va på väldigt dåligt humör!

äääh, nu känner jag att detta inlägget inte fick en " röd tråd " som dom säger i skolan men det skiter jag i :)

tycker inte att bilden passar in kanske, men inlägget blir tråkigt utan ngn bild ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar