tisdag 10 maj 2011

hade lust att skriva lite idag.
älskar vädert.
blev 16 i söndags (y)
 firade med familjen  & lite annat folk, blev toppen !
tills på kvällen då allt spårade ur,
fick ett samtal som jag verkligen inte ville ha!
jävla svin det finns,
 så vände jag mig till personen som sa att han alltid fanns där för mig osv.
men de va jävla skit snack.
hur fan kunde du säga att det va mitt eget fel att jag har fått gå igenom så pass mycket i mitt liv osv.
men så är det inte,
jag har inte själv valt de,
 jag har kämpat som ett jävla svin igenom rättegångar förhör & möten !
& det va du som skulle finnas där enligt dig själv men noo shiiet man!
men det är sån du är & jag är såå över dig!
pallar inte en människa som ska dampa på mig varje dag för ingenting ,
orkar inte bråka!
orkar inte gå igenom mer sånt skit!
va inte meningen att ngn skulle bli sårad,
men det är bara att hålla huvuder högt för jag vet att du klara det!
aja nu pallar jag inte skriva mer om min totalt förstörda födelsedag !

igår va det studie-dag underbart !
blev lite fotboll med syskonen på kvällen, grym mysigt. om man inte räknar med att jonas bet mig som en jävla idiot.

& idag sitter jag i skolan & vill bara hem ! grymt trött -.-'

- tack benjamin för stödet i söndags !
du är verkligen toppen ! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar