söndag 7 augusti 2011

bloggen är på G igen!

shiiit vad längesen jag bloggade !
men en sånhär tråkig dag kan man inte göra något annat !
& för er som jag inte träffat på länge vill jag bara säga att jag nog är världens lyckligaste !
allt är perfekt i mitt liv, fina vänner & världens bästa familj!
haft ett sjukligt bra lov, visst har de hänt dåliga saker, men de finns massa toppen saker också!
framför allt att jag har träffat världens underbaraste människor!

från de roliga till något mindre roligt; skolan börjar snart -.-'
längtar faktiskt lite, nya människor typ som en ny start på livet !
tråkigt nog ska jag gå i K- stad, där många redan känner mig.
 men dom som inte gör det kan väll förhoppningsvis få en egen uppfattning om mig !
känns som om jag har blivit en helt annan människa under denna sommaren!
& de känns toppen!

jag har massa att skriva men orkar inte just nuu!
har fått en känsla av att detta inlägget inte hade någon " röd-tråd " men de får ni leva med!
pussseeenhaaajsen!

lite sommar-feeeeling eftersom de är dåligt väder ! (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar