tisdag 16 augusti 2011

lite små sur.

de kan inte bli värre, din lilla slyna !
ååååh arg besviken & sur.
låt de inte bli såhär, vill aldrig mer höra hennes namn.

aldrig mer läsa om er två.
som en kniv i hjärtat, besviken.

men de är ditt val & din förlust.
lägger inte ner tid på detta om jag ändå ska behöva läsa sånt.

jag vet att hon inte är värd mina rader, men jag vet knappt vad jag ska göra.
& om jag någon gång igen läser sånt, så är de över.

tyvärr är de så, säg inte att ni är "vänner"  för som hon skriver om de är ni mer.

- de va min tur att vara lycklig kanske, eller nej.
nu ska jag ta hand om mig själv & mitt eget liv, skiter i alla andra.


hade tråkigt innan så satt & lekte med bilder, blev dock inte bra alls men.

-kärlek, för lite för tre
för mycket för en
men lagom för två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar