lördag 15 oktober 2011

lär dig att älska tårarna.

går igenom en sjukt svår period i livet man måste gå igenom någon gång, då någon man verkligen älskar över hela sitt hjärta håller på att lämna.
hur mycket jag än vill, så kan jag inte göra något. hur ont den än gör, hur mycket jag än försöker.
jag börjar bli van vid tårarna nu, bryter ihop som vanligt när jag tänker på dig.
du är verkligen ljuset i mitt liv, utan dig är jag ingenting.
lämna mig inte, kan inte föreställa mig ett liv utan min momor!
du är hon som räddar mig från tårar och säger att vissa människor inte är värda dom.
men du är värd mina tårar, du är värd allt.
vet inte vad jag ska ta mig till, tårarna rinner och rinner.
detta är de värsta jag varit med om.
- jag älskar dig nu då och alltid mormor !

är sjukt tacksam för allt stöd jag får!
- klara & pontus, i detta tillfället hade jag inte klarat mig utan er.
syster & bror nu då och alltid ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar