måndag 10 oktober 2011

lööööve !

fett chill dag i skolan.
elr ja, jag spårade ur på en kille i klassen som är " rasist " men ändå går med blatte keps.
men enligt mig va de inte så farligt, drog varandra i kläderna & käftade.
men de dummaste han har gjort va att säga " hade de gått några sekunder till hade jag slagit henne "
hmmm, känsla av att de kommer bli bråk imorgon igen !
dum idiot som sitter och säger de både framför mig rektorn min mentor och kuratorn.
HAHA så jag började skratta så fick gå ut ;p
skrek även att hela klassen va fittor, och står kvar vid de.
eller iallafall ni som umgås med honom.
jävla töntar som leker så jävla mycket, sen att ni inte vågar lämna hobby blatten själv bara för de kanske händer något.
HERREGUD jag är 16 & tjej ?!
men jag svär du kommer få så mycket pisk !

usch pallar inte skriva om de men fan vad skoj de va!
hehe, aja nu är man hos kusin på österäng, härligt !
komma på andra tankar, sova här i natt(y)
asså jag kan fortfarande inte förstå att jag & henrik har två månader imorgon.
helt sjukt!
- love u snuttt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar